KooKoo ja Tappara taistelevat mestaruudesta

Teksti: Petri Kiuttu, lähde Yle
Kuva: Lehtikuva / Roni Rekomaa
Uutinen julkaistu: 11.05.2026

Kouvolan KooKoo ja Tampereen Tappara pelaavat jääkiekon Liigan loppuotteluissa. Kookoo johtaa finaalisarjaa 3-2.

KooKoo ja Tappara kohtaavat jääkiekon SM-liigan finaalisarjan kuudennessa ottelussa tänään. Ottelu pelataan Kouvolassa.

Jos KooKoo voittaa illan ottelun, se voittaa jääkiekon SM-liigan. KooKoolla on loppuottelusarjassa kolme voittoa, Tapparalla on kaksi voittoa. Mestaruuteen tarvitaan neljä voittoa.

Jos Tappara voittaa tänä iltana, pelataan vielä yksi finaalisarjan ottelu. Peli on keskiviikkona.

KooKoo ei ole voittanut yhtään Suomen mestaruutta. Tapparalla on 20 mestaruutta.

Yksi kommentti artikkeliin ”KooKoo ja Tappara taistelevat mestaruudesta”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)