Moniottelija Saga Vanninen on Vuoden yleisurheilija. Vanninen teki Suomen ennätyksen seitsenottelussa viime kesänä. Lisäksi Vannisesta tuli sekä Euroopan mestari että maailmanmestari hallikisoissa. Tokion MM-kisoissa Vanninen sijoittui seitsemänneksi.
Vanninen harjoitteli talvella Etelä-Afrikassa. Helmikuun lopussa Vanninen kilpailee hallikisojen SM-kilpailuissa. Kisat pidetään Espoossa. Ylisurheilun EM-kisat järjestetään elokuussa Englannin Birminghamissa. Kisat ovat Vannisen tämän kauden päätavoite.
