Mustafe Muuse juoksi uuden Suomen ennätyksen

Teksti: Selkosanomat, lähde HS
Kuva: Lehtikuva / Roni Rekomaa
Uutinen julkaistu: 24.02.2026

Mustafa Muuse teki uuden Suomen ennätyksen 10 kilometrin maantiejuoksussa. Hän tähtää yleisurheilun EM-kisoihin.

Kestävyysjuoksija Mustafe Muuse teki uuden Suomen ennätyksen 10 kilometrin maantiejuoksussa. Ennätys on 27.50 minuuttia.

Muuse teki ennätyksen kilpailussa Espanjan Valenciassa tammikuussa. Kilpailun voitti ruotsalainen Andreas Almgren. Almgren teki uuden Euroopan ennätyksen ajalla 26.45.

Muuse ylitti tuloksella EM-kisojen karsintarajan. Muuse on siis ehkä mukana 10 000 metrin juoksussa yleisurheilun EM-kisoissa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)