Antti Ruuskanen jatkaa heittämistä

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 21.10.2020

Keihäänheittäjä Antti Ruuskanen kertoi suunnitelmistaan lokakuun puolivälissä. Ruuskanen aikoo jatkaa keihäänheittoa.

Antti Ruuskanen ilmoitti, että hän lopettaa uransa vasta vuoden 2021 jälkeen. Hän siis kilpailee vielä yhden vuoden.

36-vuotias Ruuskanen on olympiavoittaja vuodelta 2012. Vuonna 2014 hän voitti kultaa EM-kisoissa. Ruuskanen heitti ennätyksensä 88,98 metriä vuonna 2015.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)