Ähtärin eläinpuisto meni konkurssiin

Teksti: Selkosanomat, lähde Yle
Kuva: Lehtikuva / Heikki Saukkomaa
Uutinen julkaistu: 27.11.2025

Ähtärin eläinpuisto on suljettu. Eläinpuisto meni konkurssiin lokakuussa.

Pandat Lumi ja Pyry asuivat Ähtärin eläinpuistossa. Pandat lähetettiin kuitenkin takaisin Kiinaan noin vuosi sitten. Ähtärin eläinpuistolla oli jo silloin pulaa rahasta.

Lähes kaikki muut eläinpuiston eläimet ovat vielä eläinpuistossa, ja niitä hoitaa muutama hoitaja. Eläinpuisto voi avata uudelleen ovensa, jos se saa uuden omistajan. Jos uutta omistajaa ei saada, eläinten pitää muuttaa muualle.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)