Patrick Kekin työ voitti Papunetin kilpailun

Teksti: Papunet
Kuva: Patrick Kekki
Uutinen julkaistu: 25.11.2025

Papunetin piirustuskilpailun voittaja on Patrick Kekin Juoksijan yö. Kolmen parhaan joukossa ovat Putte Lempiäisen ja Sara Mäen piirustukset.

Papunet järjesti syksyllä piirustuskilpailun puhe- ja kehitysvammaisille lapsille, nuorille ja aikuisille. Tänä vuonna kilpailun aiheena oli harrastukset. Kilpailuun osallistuttiin Papunetin piirustusohjelmalla.

Piirustuksista välittyy harrastusten monipuolisuus

Kilpailuun osallistui 121 piirustusta, joiden joukosta Papunetin raati valitsi yleisöäänestykseen 12 piirustusta. Yleisöäänestyksessä eniten ääniä keräsi Patrick Kekin piirustus Juoksijan yö. Kolmen parhaan joukkoon ylsivät myös Putte Lempiäisen piirustus Koripallo ja Sara Mäen piirustus Keppariratsastus.

Kaikki voittajat palkitaan lahjakortilla. Kaikille osallistujille lähetetään myös kunniakirjat.

Lämpimät onnittelut voittajille, ja kiitos jokaiselle osallistujalle!

 

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)