Anna Abreu laulaa suomeksi

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 16.02.2016

Anna Abreu laulaa nyt suomeksi. Anna levytti viisi ensimmäistä levyään englannin kielellä.

Kokeilu suomenkielisistä lauluista alkoi, kun Anna osallistui Vain elämää -ohjelmaan vuonna 2013.

Annan ensimmäinen suomenkielinen single Bandala ilmestyi viime kesänä. Kokonainen levy uusia lauluja on luvassa tämän vuoden aikana.

Anna Abreu kiertää parhaillaan Suomea kevätkiertueella.

– Olen todella hyvissä fiiliksissä. Tämä on iso käännekohta urallani. Uskon, että myös fanini ovat innoissaan. He pääsevät kuulemaan nyt ensimmäistä kertaa kokonaisia keikkoja suomeksi.

Lähde IL

Yksi kommentti artikkeliin ”Anna Abreu laulaa suomeksi”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)