Suomen miesten koripallomaajoukkue eli Susijengi saapui Suomeen Latvian Riiasta maanantaina. Joukkue sijoittui EM-kisoissa neljänneksi. Fanit odottivat joukkuetta Helsinki-Vantaan lentoasemalla.
Miesten koripallomaajoukkue Susijengi saapui Helsinki-Vantaan lentoasemalle maanantaina 15. syyskuuta. Kuvassa edessä Lauri Markkanen ja Sasu Salin, oikeassa laidassa Mikael Jantunen.
Kuvassa on Susijengin nuori tähti Miikka Muurinen.
Suomen miesten koripallomaajoukkue eli Susijengi saapui Suomeen maanantaina iltapäivällä. Susijengin fanit eli kannattajat olivat joukkuetta vastassa.
Suomi sijoittui koripallon EM-kisoissa neljänneksi. Sijoitus on Suomen paras arvokisoissa. Susijengin sijoitus on monien mielestä koko Suomen palloiluhistorian paras. Suomi hävisi sunnuntain pronssiottelun Kreikkaa vastaan lukemin 92–89.
Suomen joukkueen pelaaja Miikka Muurinen palkittiin kisoissa Fiban Rising Star -palkinnolla. Muurinen on 18-vuotias.
Lauri Markkanen jakoi nimikirjoituksia Helsinki-Vantaan lentoasemalla.Susijengin kapteeni Sasu Salin kirjoitti nimikirjoituksen Isabella Kalervon selkään Helsinki-Vantaan lentoasemalla.