Selkosanomat lomailee kesäkuun lopussa ja heinäkuussa.
Uusia uutisia julkaisemme seuraavan kerran elokuussa.
Seuraava painettu Selkosanomat ilmestyy syyskuussa.
Oikein mukava kesää!
Selkosanomat toivottaa lukijoille mukavaa kesää!
Selkosanomat lomailee kesäkuun lopussa ja heinäkuussa.
Uusia uutisia julkaisemme seuraavan kerran elokuussa.
Seuraava painettu Selkosanomat ilmestyy syyskuussa.
Oikein mukava kesää!
Oikein mujava kesää !
Hyvä käsää
Kesäloma on hyvä.
Kirkko on keskella ja se näyttää kauniilta. Kesä on hyvä.