Lauri Markkanen valittiin tähdistöotteluun

Teksti: Petri Kiuttu, lähde Yle
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 06.02.2023

Koripalloilija Lauri Markkanen menestyy hienosti Yhdysvalloissa. Markkanen pääsee koripallosarja NBA:n tähdistöotteluun.

Lauri Markkanen on ensimmäinen suomalainen koripalloilija, joka on valittu NBA-sarjan  tähdistöotteluun. Ottelussa pelaa vastakkain kaksi joukkuetta, joiden pelaajat on valittu NBA:n parhaista pelaajista.

NBA on amerikkalainen koripallon ammattilaissarja.

Tähdistöottelu pelataan Salt Lake Cityssä 20. helmikuuta. Salt Lake Cityssä on Markkasen joukkueen eli Utah Jazzin kotihalli.

Lauri Markkanen siirtyi pelaamaan Yhdysvaltoihin vuonna 2017.

Lauri Markkanen teki korin ottelussa, jossa Utah Jazz kohtasi Markkasen entisen seuran eli Cleveland Cavaliersin.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)