Tilaisuus alkoi kellojen soitolla. Kellot soivat Ukrainan ja rauhan puolesta. Tilaisuudessa oli ekumeeninen rukoushetki Ukrainan tueksi. Maija Vilkkumaa esiintyi tilaisuudessa. Mukana olivat myös ulkoministeri Pekka Haavisto ja Ukrainan suurlähettiläs Olga Dibrova.
Mielenilmaus Ukrainan puolesta
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 19.04.2022
Helsingin Senaatintorilla oli toisena pääsiäispäivänä suuri mielenilmaus. Tuhannet ihmiset kokoontuivat ilmaisemaan tukensa Ukrainalle.

Helsingin keskustassa Senaatintorilla järjestettiin maanantaina mielenosoitus Ukrainan puolesta. Ihmiset pitivät ilmassa suurta Ukrainan lippua. Lippu on kuvattu ilmakuvassa.