Toivottavasti voimme pian elää normaalia elämää! Kannattaakin nauttia nyt siitä, mistä voi. Esimerkiksi rauhasta ja hiljaisuudesta.
Emme myöskään vielä tiedä, miten pandemia vaikuttaa elämäämme jatkossa.
Tänä vuonna on luvassa muutoksia myös Selkosanomiin ja LL-Bladetiin. Molemmat selkolehdet muuttuvat merkittävästi.
Lehtien ulkonäkö, laajuus ja ilmestymistiheys muuttuvat. Uudistamme samalla myös selkolehtien verkkoversiot. Niitä on jatkossa helppo lukea myös mobiililaitteilla.
Selkosanomat ilmestyy vielä tämän kevään ajan vanhan aikataulun mukaisesti. Julkaisemme 10 painettua numeroa.
Kesätauon jälkeen pääsette lukemaan uutta, mielestämme vielä parempaa lehteä. Uudistettu lehti ilmestyy syyskuussa. Tämän jälkeen painetut lehdet ilmestyvät kahdeksan kertaa vuodessa.
Mukavaa tammikuuta teille kaikille!