Siirry sisältöön
Selkosanomat - etusivulle
  • Etusivu
  • Suomi
  • Maailma
  • Urheilu
  • Kulttuuri
  • Arki
  • Arkisto
  • Uutisia kuvilla
  • Lätta bladet
Olet tässä:Etusivu 2021 maaliskuu
Hae sivustolta:

Kuukausi: maaliskuu 2021

Hallitus esittää lisää rajoituksia

Suomi

31.03.2021
Kuuntele uutinen

Hallitus esittää lisää rajoituksia koronaviruksen takia. Rajoitukset koskevat Helsingin seutua ja Turkua. Rajoitukset alkavat huhtikuun puolivälissä, jos eduskunta hyväksyy ne.

Iso laiva tukki Suezin kanavan

Maailma

29.03.2021
Kuuntele uutinen

Valtavan iso laiva tukki liikenteen Suezin kanavassa viikon ajan. Laiva saatiin irti maanantaina.

Helsinki on maailman hienoimpia kaupunkeja

Arki

24.03.2021
Kuuntele uutinen

Jan Vapaavuori on Helsingin pormestari eli korkein johtaja. Korona on hallinnut myös pormestarin työtä jo vuoden.

Turkki erosi sopimuksesta

Maailma

24.03.2021
Kuuntele uutinen

Turkki on eronnut sopimuksesta, joka suojelee naisia väkivallalta.

Suomi keskeytti rokotukset Astra Zenecan rokotteella

Suomi

24.03.2021
Kuuntele uutinen

Suomi keskeytti Astra Zenecan koronarokotukset. Terveyden ja hyvinvoinnin laitos tutkii Astra Zenecan korona- rokotetta.

Asepalvelus kiinnostaa naisia

Suomi

24.03.2021
Kuuntele uutinen

Monet naiset haluavat suorittaa asepalveluksen. Naisten vapaaehtoiseen asepalvelukseen on tänä keväänä ennätyksellisen paljon hakijoita.

Helsinkiin valitaan uusi pormestari

Suomi

24.03.2021
Kuuntele uutinen

Kuntavaalit siirtyivät kesäkuuhun. Kuntavaalien yhteydessä valitaan myös uusi pormestari Helsinkiin.

Virossa on tiukka  koronasulku

Maailma

24.03.2021
Kuuntele uutinen

Virossa on erittäin paha koronatilanne. Ennätysmäärä ihmisiä on sairastunut koronavirustautiin.

Vanhemmat artikkelit
Sivu1 Sivu2 … Sivu6 Seuraava →
Lataa lisää uutisia
  • Ota yhteyttä
  • Tilaa Selkosanomat
  • Saavutettavuusseloste
  • Lisätietoa Selkosanomista

Yhteystiedot:

Selkosanomat

Linnoitustie 2 B

02600 ESPOO

Puhelin: (09) 34809 240

Sähköposti: selkokeskus@kvl.fi

Toimitus:

Päätoimittaja: Petri Kiuttu

Toimittajat: Kaisa Kaatra, Maria Österlund

Tekniikka: Kehitysvammaliitto / Papunet

Julkaisija: Selkokeskus / Kehitysvammaliitto

Muita sivustoja:

Selkokeskuksen sivut

YLE:n selkouutiset


Selkosanomat Facebookissa

Vastuullista journalismia logo Selkotunnus logo
© 2026 Selkosanomat
Seuraava sivu »