Postilakko päättyy. Työriitaan löytyi ratkaisu keskiviikkona.
Kuukauden mukaan: marraskuu 2019
sivu 1 / 4 (40 uutista)
Trumpia epäillään virkarikoksesta ()
Yhdysvalloissa jatkuu tutkinta siitä, tekikö presidentti Donald Trump virkarikoksen viime kesänä. Trumpia epäillään siitä, että hän on käyttänyt presidentin asemaa omaksi edukseen.
Postin lakko jatkuu ()
Postin työkiistassa ei syntynyt ratkaisua viikonvaihteessa. Postin lakot jatkuvat jouluun asti. Tukilakot sekoittavat bussi- ja lentoliikennettä.
Tue paikallista kulttuuria! ()
Folke West on matkailuohjelmien uranuurtaja. Folke West asuu nykyisin Panamassa. Kuvassa Folke West yhdessä kuubalaisen vaimonsa Lene Marbel Benavidesin kanssa.
Suomi pääsee jalkapallon EM-kisoihin ()
Suomen miesten jalkapallomaajoukkue pelaa ensi kesänä EM-lopputurnauksessa. Suomessa on juhlittu viime päivinä jalkapallomenestystä.
Vesi nousi Venetsiassa ()
Venetsian kaupunki Italiassa kärsii vakavista tulvista. Tulvat eivät ole harvinaisia Venetsiassa.
Hoitajapula on iso ongelma ()
– Toivon todella, että hoitajapula on herättänyt päättäjät. Tämä asia täytyy ottaa vakavasti, ammattiliitto SuPerin asiantuntija Sari Erkkilä sanoo.
Äiti Amma vieraili Suomessa ()
Intialainen hyväntekijä Äiti Amma vieraili Suomessa marraskuun puolivälissä. Amma halasi tuhansia ihmisiä.
Häiden suosio on laskenut ()
Yhä harvempi suomalainen menee naimisiin.
Hussein erotettiin valtuustoryhmästä ()
Helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Abdirahim ”Husu” Hussein on erotettu SDP:n ryhmästä.