Ruotsalainen ilmastoaktivisti Greta Thunberg purjehti purjeveneellä Atlantin valtameren yli. Hän saapui keskiviikkona New Yorkiin Yhdysvaltoihin. Siellä hän osallistuu kansainväliseen ilmastokokoukseen.
Kuukauden mukaan: elokuu 2019
sivu 1 / 5 (48 uutista)
Sademetsä palaa Amazonin alueella ()
Valtavat metsäpalot tuhoavat Amazonin sademetsää Etelä-Amerikassa.
Poliiseja kohti ammuttiin ()
Porvoossa oli suuri poliisioperaatio sunnuntaina 25. elokuuta.
Kokenut pyhiinvaeltaja ()
Viime keväänä Suomessa avattiin uusi pyhiinvaellusreitti, Pyhän Olavin merireitti.
Lammasjooga rentouttaa ()
Joogaa voi harrastaa myös luonnossa, lampaiden laitumella.
Jooga sopii erilaisille ihmisille ()
Jooga on vakiinnuttanut paikkansa suosittujen liikuntaharrastusten joukossa. Jooga on nykyisin tavallinen harrastus. Hyvin monenlaiset ihmiset joogaavat.
Venäjällä vaaditaan vapaita vaaleja ()
Venäjällä on ollut tänä syksynä suuria mielenosoituksia. Venäläiset vaativat lisää vapauksia.
Lyhyesti – urheilu ()
Åland United on naisten mestari Jalkapallon naisten mestaruus meni Ahvenanmaalle. Åland United on jalkapallon Kansallisen Liigan mestari. Tikkurilan Palloseura sai…
Väkivalta uhkaa maahanmuuttajanaisia ()
Väkivalta uhkaa maahanmuuttajatyttöjä ja -naisia, jos he eivät noudata tiukkoja sääntöjä. Ongelmasta aiotaan puhua kunnolla myös Suomessa.
Tietopöllö selkokirjailijalle ()
Selkokirjailija Seija Niinistö-Samela on voittanut Tietopöllö-palkinnon.