Monille isovanhemmille älypuhelin on yllättävän tärkeä väline. Älypuhelimella he pitävät yhteyttä lapsenlapsiinsa. Tutkija Sakari Taipale on tutkinut, miten vanhat ihmiset käyttävät tietokoneita ja älypuhelimia.
Kuukauden mukaan: tammikuu 2018
sivu 1 / 4 (33 uutista)
Sauli Niinistö jatkaa presidenttinä ()
Sauli Niinistö voitti ylivoimaisesti presidentinvaalit. Hänet valittiin suoraan ensimmäisellä kierroksella. Hän on Suomen presidentti kuusi seuraavaa vuotta.
Niinistö oli ylivoimainen ()
Sauli Niinistön voitto presidentinvaaleissa oli ylivoimainen. Toiseksi tuli vihreiden Pekka Haavisto.
Sisällissota alkoi sata vuotta sitten ()
Tammikuussa vuonna 1918 alkoi Suomessa sisällissota. Sodassa valkoiset ja punaiset taistelivat toisiaan vastaan. Valkoiset edustivat hallitusta ja rikkaampaa väestöä. Valkoiset…
Posti myi taidetta ()
Viime viikonloppuna Posti myi 500 taideteosta. Ostajia oli paljon.
Sisällissodan muistohetki pidettiin eduskunnassa ()
Eduskunnassa pidettiin vuoden 1918 sisällissodan muistohetki.
Rauhanneuvottelut vaarassa ()
Lähi-idän rauhanneuvottelut ovat vaarassa. Palestiinalaiset ovat vihaisia Yhdysvaltain presidentti Donald Trumpille. Trump uhkaa lopettaa rahallisen tuen palestiinalaisille.
Seitsemän mitalia olympialaisista? ()
Suomen tavoite Etelä- Korean olympialaisissa on seitsemän mitalia. Näin ennustaa Mika Kojonkoski, joka johtaa Suomen joukkuetta olympialaissa.
Itsepalvelukassalla ostat nopeasti ()
Itsepalvelukassoja on yhä useammassa ruokakaupassa. Onkohan itsepalvelukassan käyttö vaikeaa?
Älä levitä uutisia, jotka eivät ole totta ()
Joskus joku kertoo hämmästyttävän tarinan. Se on niin hämmästyttävä, että sitä on vaikea uskoa