Kymmeniä kuoli autokolarissa Ranskassa Maailma 27.10.2015 Kuuntele uutinen Ainakin 43 ihmistä kuoli, kun linja-auto ja kuorma-auto törmäsivät maantiellä Ranskassa. Onnettomuus tapahtui viime perjantaina lähellä Libournen kaupunkia Lounais-Ranskassa.
Ruotsissa kolme kuoli hyökkäyksessä kouluun Maailma 27.10.2015 Kuuntele uutinen Nuorukainen surmasi yhden oppilaan ja kouluavustajan koulussa Trollhättanissa Ruotsissa viime torstaina. Poliisit surmasivat nuorukaisen, kun tämä hyökkäsi heitä kohti.
Vares on aikuisten iltasatu Arki 21.10.2015 Kuuntele uutinen Reijo Mäki on Suomen tunnetuimpia dekkarikirjailijoita. Mäen dekkari Pimeyden tango on nyt muokattu selkokieliseksi rikosromaaniksi.
Vammainen ihminen ei ole tavis eikä sankari Arki 21.10.2015 Kuuntele uutinen Inkluusio tarkoittaa vammaisten henkilöiden oikeutta kuulua ja osallistua yhteiskuntaan. Ihmisten asenteet erilaisuutta kohtaan muuttuvat, vaikka hitaasti.
Ansiosidonnainen päiväraha lyhenee Suomi 21.10.2015 Kuuntele uutinen Työttömyysturvaan tulee heikennyksiä. Ansiosidonnainen päiväraha lyhenee 100 päivällä.
Turkki tukee Eurooppaa Maailma 21.10.2015 Kuuntele uutinen Turkki ja EU-maat hakevat yhdessä ratkaisua pakolaisongelmaan. EU-komissio ilmoitti, että Turkki lupaa rajoittaa siirtolaisten määrää.
Ruotsi kehittää julkista terveydenhoitoa Maailma 21.10.2015 Kuuntele uutinen Ruotsi aikoo muuttaa terveydenhoidon järjestelmäänsä. Ruotsissa uskotaan toimivaan julkiseen järjestelmään.
Finnairille uusi kone ensimmäisenä Euroopassa Suomi 21.10.2015 Kuuntele uutinen Lentoyhtiö Finnair on saanut uudenaikaisen koneen. Finnair ostaa yhteensä 19 Airbus A350 -lentokonetta. Koneet tulevat liikenteeseen seuraavien vuosien aikana.