Kesän mansikat ovat kypsyneet normaalisti, vaikka alkukesä on ollut viileä ja sateinen.
Kuukauden mukaan: kesäkuu 2015
sivu 1 / 4 (31 uutista)
Kesällä sattuu paljon liikenneonnettomuuksia ()
Nuorten kuljettajien onnettomuudet lisääntyvät kesällä.
Koiran hyvinvointia kannattaa muistaa myös kesällä ()
Koiralle saattaa tulla helposti liian kuuma helteellä.
Matkailijan kannattaa tarkistaa rokotukset ()
Jos lähdet kesälomalla ulkomaanmatkalle, sinun kannattaa tarkistaa rokotuksesi.
Maija Vilkkumaa tekee jälleen musiikkia ()
Maija Vilkkumaan tauko on ohi. Vilkkumaa palasi lavoille tänä kesänä. Uusi levy ilmestyy syksyllä.
Paratiisin puutarhuri ()
Veijo Rönkkösen ihmeellinen patsaspuisto sijaitsee Parikkalassa. Erikoiset ihmishahmot löytyvät Valtatie 6:n varrelta Etelä-Karjalasta.
Joukkoraiskauksen tuomiota arvostellaan ()
Helsingin Tapanilassa tapahtui maaliskuussa joukkoraiskaus. Käräjäoikeus tuomitsi tällä viikolla kolme nuorta miestä ehdolliseen vankeuteen. Kahden tekijän syytteet hylättiin.
Stanley Cupin pokaali Suomeen ()
Jääkiekon Stanley Cupin pokaali saapuu kesällä Suomeen.
HJK kohtaa Liverpoolin elokuussa ()
Suomalaisten suosikkijoukkue, englantilainen Liverpool saapuu Helsinkiin.
Pelikenttien herrasmies lopettaa ()
Tennispelaaja Jarkko Nieminen lopettaa pitkän uransa.