Laulaja ja lauluntekijä Esa Eloranta täytti juuri 50 vuotta. Nyt hän aikoo tuoda yhtyeensä Garbon takaisin.
Kuukauden mukaan: heinäkuu 2013
sivu 1 / 2 (11 uutista)
Kroatiasta tuli Euroopan unionin jäsenmaa ()
Kroatia kuuluu nyt Euroopan unioniin. Kroatiasta tuli EU:n 28. jäsenmaa heinäkuun alussa.
Metsäteollisuus on vaikeuksissa ()
Metsäyhtiö Stora Enso vähentää rajusti työn- tekijöitään. Stora Enso aikoo antaa potkut 2 500 ihmiselle. Suomesta yhtiö irtisanoo 650 työntekijää.
Kairon ruuhkia paetaan Niilin vilpoisiin tuuliin ()
Egyptin pääkaupungin Kairon ruuhkat ovat tunnettuja ympäri maailman. Kaupunki on kuuma, saasteinen ja erittäin ruuhkainen.
Edward Snowden piilottelee Yhdysvaltoja ()
Edward Snowden pakenee ympäri maailmaa. Yhdysvallat haluaa miehen oikeuden eteen.
Silvio Berlusconi sai pitkän tuomion ()
Italian entinen pääministeri Silvio Berlusconi sai viime viikolla tuomion vallan väärinkäytöstä ja seksin ostamisesta alaikäiseltä.
Nelson Mandela on vakavasti sairas ()
Etelä-Afrikan entinen presidentti Nelson Mandela on kriittisessä tilassa.
Footbag vaatii kehon hallintaa ()
Footbag ei ole pelkkää urheilua, tärkeintä on pitää hauskaa!
Hyypiä haluaa valmentaa Huuhkajia ()
Sami Hyypiä aloitti reilu vuosi sitten Saksan Bundesliigassa pelaavan Bayer Leverkusenin päävalmentajana.
Teemu Selänne ehkä olympialaisiin ()
Teemu Selänne on mukana Leijonien olympiajoukkueen leiriryhmässä. 43-vuotiaan Selänteen uran jatkosta ei ole vielä varmuutta.