Suomen talous on mennyt huonoon suuntaan tänä vuonna. Tuotanto romahti monella alalla jo talvella.
Kuukauden mukaan: kesäkuu 2013
sivu 1 / 2 (17 uutista)
Ehkäisypillereissä voi olla terveysriski ()
Jotkut ehkäisypillerit voivat aiheuttaa vakavia riskejä naisten terveydelle.
Avuntarve kasvaa Syyriassa ()
Syyriassa rauha ei ole näköpiirissä. Päinvastoin näyttää siltä, että sota laajenee. Apua tarvitaan alueella yhä enemmän.
Mielenosoitukset jatkuvat Turkissa ()
Poliisi tyhjensi viikonloppuna kovilla otteilla Turkin mielenosoitukset.
Grönlanti matkalla kohti itsenäisyyttä ()
Grönlannin pääministeri Aleqa Hammond toivoo, että valtavasta saaresta tulee itsenäinen valtio. Grönlannissa on alle 57 000 asukasta, vaikka se on maailman suurin saari.
Mikko Ilonen pääsee koviin kisoihin ()
Suomen ykkösgolfari Mikko Ilonen voitti kesäkuun alussa Euroopan kiertueen kilpailun Ruotsissa.
Sini Sabotage on matkalla huipulle ()
Sini Sabotage on kovassa nosteessa. 27-vuotias hiphoppari on julkaissut yhden singlen
Marutei Tsurunen kasvoi japanilaiseksi ()
Marutei Tsurunen on Japanin parlamentin ainoa ulkomaalaissyntyinen jäsen. Hän muutti Japaniin 47 vuotta sitten. Hän on japanilaistunut ilmeitä ja eleitä myöten.
Tulvat vaivaavat Keski-Eurooppaa ()
Keski-Euroopassa on pahoja tulvia. Ainakin kahdeksan ihmistä on kuollut ja useita on kateissa.
Danske Bank sulkee konttoreitaan ()
Danske Bank (entinen Sampo Pankki) sulkee melkein puolet Suomen konttoreistaan.