– Selkouutisissa on aiheita, joita käsitellään myös muissa uutisissa. Aiheiden valinta on vaikeaa, koska lähetysaikaa on vähän. Näin sanoo radion Selkouutisten Pertti Seppä.
Kuukauden mukaan: marraskuu 2012
sivu 1 / 3 (24 uutista)
Mitä haluat tietää EU:sta? ()
Lähetä kysymyksiä niin osallistut arvontaan.
Talvivaarasta valui jätevesiä luontoon ()
Talvivaaran kaivoksen vaikeudet jatkuvat. Tällä kertaa ympäristötuhot voivat olla merkittäviä.
Työttömyys kasvaa, Nokia vetäytyy Oulusta ()
Oulu tunnetaan teknologian osaamiskeskuksena. Kaupungista on viimeisen vuoden aikana lähtenyt yli 3 000 työpaikkaa.
Kroatiasta EU:n jäsen ensi vuonna ()
Kroatiasta tulee EU:n seuraava jäsenvaltio ensi kesänä.
Suomelle kelpaa vain mestaruus ()
– Jos meille paineita annetaan, otamme ne mielellään vastaan. Olemme valmistautuneet huolella, Jani Kukkola sanoo.
Hyypiän joukkue huippuvireessä ()
Bayer Leverkusen on Saksan jalkapallon pääsarjan eli Bundesliigan viidennellä sijalla.
Kiira Korpi Grand Prix -sarjan päätöskilpailuun ()
Korpi on ensimmäinen suomalainen taitoluistelija, jonka taidot riittävät GP-sarjan finaaliin.
Burmalainen kissaystävä ja perheenjäsen ()
Tilli on pieni burma.
Pitkät, tuuheat hiukset nopeasti ()
Hiustenpidennyksen teko kestää kampaamossa pari tuntia. Pidennys on edelleen melko kallis toimenpide.