Lilli Sukula-Lindholm on vieraillut sairaaloissa pellenä jo 10 vuoden ajan.
Kuukauden mukaan: maaliskuu 2012
sivu 1 / 3 (28 uutista)
Hallitus sopi suurista säästöistä ()
Hallitus piti viime viikolla kokouksen, jossa sen oli tehtävä suuria säästöpäätöksiä.
Lentoyhtiö Finnair on vaikeuksissa ()
Finnairin työntekijöitten määrää on vähennetty 10 vuoden aikana 3 500 henkilöllä.
Puolustuministeri saa jatkaa toimessaan ()
Stefan Wallin sai eduskunnan luottamuksen.
Yli 2 000 uutta sanaa ()
Jytky tuli yleiseen käyttöön sana tuli, kun Timo Soini käytti sitä viime keväänä vaali-iltana kuvaamaan perussuomalaisten murskavoittoa.
Titanic upposi 100 vuotta sitten ()
Titanic lähti neitsytmatkalleen Southamptonin satamasta Englannista. Sen määränpää oli Yhdysvaltojen New York.
Teinipojan ampuminen nosti kohun ()
Chicagossa mielenosoittajilla oli kyltti, jossa luki ”ei ole laitonta olla musta”.
Ranskan uhrit haudattiin Jerusalemiin ()
Mohamed Merah surmasi Toulousessa seitsemän ihmistä.
Ruotsin ylpeys Zlatan Ibrahimovi? ()
Zlatan on AC Milanin paras maalintekijä. Hän on saanut pallon vastustajan verkkoon tällä kaudella jo 22 kertaa.
Pekka Koskela voitti mitalin ()
Pikaluistelija Pekka Koskela voitti Hollannin Heerenveenissä MM-pronssia.