Elokuvassa näyttelevät muun muassa Saara Pakkasvirta (vasemmalla), Leena Uotila ja Seela Sella.

Pamela Tola ohjasi vahvojen naisten elokuvan

Pamela Tolan elokuva Teräsleidit kokoaa yhteen suuren joukon tunnettuja naisnäyttelijöitä.

Pamela Tolan elokuva Teräsleidit on komedia, jossa liikutaan maantiellä. Kyseessä on siis yksi elokuvan perinteisisti lajeista, road movie eli tie-elokuva.

Elokuvan pääosissa nähdään joukko suosittuja suomalaisia naisnäyttelijöitä. Elokuvan naiset ovat jo iäkkäitä, eikä heitä pyritä esittämään nuorempina kuin he ovat.

– Teräsleidien elämä ei ole ollut helppoa. Elokuva näyttää sen, kuinka vaikeuksista voi löytää myös huumoria. Elämästä ei selviä ilman huumoria, näyttelijä Seela Sella sanoo.

Pamela Tola uskoo, että elokuvan teemat koskettavat kaikenikäisiä ihmisiä.

Teräsleidit-elokuva on elokuvateattereissa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste