Voit piirtää, maalata, kirjoittaa, valokuvata, videoida, tehdä verkkokirjan.
Voit kertoa esimerkiksi:
Millaisessa talossa haluat asua? Haluatko asua omakotitalossa, kerrostalossa, rivitalossa tai muunlaisessa paikassa?
Asutko unelmakodissa yksin, ystävän kanssa, puolison kanssa, lemmikin kanssa?
Unelmoitko yksin vai yhteisössä asumisesta?
Unelmoitko asumisesta maalla vai kaupungissa?
Mitä palveluja toivot olevan unelmakotisi lähellä?
Lähetä työsi Verneriin 31.8.2018 mennessä.
Lähetä työsi sähköpostilla osoitteeseen verneri@kvl.fi. Kirjoita postin otsikoksi Unelmakoti.
Lähetä työsi kirjeellä osoitteeseen: Kehitysvammaliitto / Verneri unelmakoti Viljatie 4 A 00700 Helsinki
Lähetä työsi mukana
* nimesi
* nimimerkkisi, jonka julkaisemme työsi yhteydessä
* yhteystietosi (puhelinnumero tai sähköpostiosoite)
Osallistujien joukosta valitaan kolme parasta työtä. Kaikkien osallistujien kesken arvotaan kaksi palkintoa.
Lisätietoa osoitteessa www.verneri.net/selko
