Rajavartiolaitos sai uuden aluksen. Alus kastettiin eli se sai nimen Uudessakaupungissa elokuussa. Aluksen nimi on Karhu.
Presidentin puoliso Suzanne Innes-Stubb on aluksen kummi. Innes-Stubb näkyy kuvassa lavalla.
Rajavartiolaitos on saanut uuden aluksen. Uuden aluksen nimi on Urho.
Rajavartiolaitos sai uuden aluksen. Alus kastettiin eli se sai nimen Uudessakaupungissa elokuussa. Aluksen nimi on Karhu.
Presidentin puoliso Suzanne Innes-Stubb on aluksen kummi. Innes-Stubb näkyy kuvassa lavalla.