Koripallon EM-kisat ovat käynnissä. Suomen miesten koripallomaajoukkue eli Susijengi pelaa kisojen alkusarjan ottelut Tampereella.
Susijengi kohtasi Ruotsin keskiviikkona. Peli oli Suomen ensimmäinen kisoissa. Suomi kaatoi Ruotsin 93–90. Vasta 18-vuotias Miikka Muurinen nousi ottelun tähdeksi. Muurinen vei Susijengin johtoon tärkeällä hetkellä.
Susijengi pelaa seuraavat ottelut viikonloppuna. Perjantaina 29.8. Suomi kohtaa Britannian. Ottelu alkaa kello 20.30. Lauantaina 30.8. Suomi pelaa Montenegroa vastaan. Ottelu alkaa kello 20.30.
Tv-kanava Nelonen näyttää kaikki Susijengin ottelut EM-kisoissa suorana.

se on hyvää, kun luen teksti. se on sopi munulle