Suomalainen rockyhtye Von Hertzen Brothers nousi maaliskuussa Britannian albumilistalle. Harvinaisen tempun teki yhtyeen viides albumi Nine Lives. Se nousi brittien rocklistalle. Aiemmin listalle ovat suomalaisista julkaisuista päässeet HIM ja Nightwish. Von Hertzen Brothers kiertää parhaillaan Suomea. Huhtikuun alussa yhtye ehti esiintyä myös Britanniassa. Kesällä veljekset voi nähdä monilla kotimaisilla rockfestivaaleilla.

Von Hertzenin veljekset tunnetaan myös Britanniassa.
Von Hertzen Brothers brittilistalla
Rockyhtye Von Hertzen Brothers nousi Britannian albumilistalle.
Mitä mieltä olit jutusta?
Kommentoi
Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.
Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.