Von Hertzen Brothers brittilistalla

Teksti: PK
Kuva: Matti Pyykkö
Uutinen julkaistu: 09.04.2013

Rockyhtye Von Hertzen Brothers nousi Britannian albumilistalle.

Suomalainen rockyhtye Von Hertzen Brothers nousi maaliskuussa Britannian albumilistalle. Harvinaisen tempun teki yhtyeen viides albumi Nine Lives. Se nousi brittien rocklistalle. Aiemmin listalle ovat suomalaisista julkaisuista päässeet HIM ja Nightwish. Von Hertzen Brothers kiertää parhaillaan Suomea. Huhtikuun alussa yhtye ehti esiintyä myös Britanniassa. Kesällä veljekset voi nähdä monilla kotimaisilla rockfestivaaleilla.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste