Ville Valo (vasemmalla) ja Esa Pulliainen ovat levyttäneet yhdessä Rauli Badding Somerjoen lauluja.

Ville Valo laulaa nyt suomeksi

Ville Valo esiintyy nyt Agents-yhtyeen laulajana. Valo ja Agents ovat levyttäneet Rauli Somerjoen musiikkia.

Ville Valo on Suomen kansainvälisesti tunnetuin rocktähti. Valon HIM-yhtye lopetti viime vuodenvaihteessa.

Nyt Valo on levyttänyt yhdessä Agents-yhtyeen kanssa Rauli Badding Somerjoen musiikkia. Agentsin kitaristi ja johtaja Esa Pulliainen löysi Baddingin lauluja, joita ei ollut julkaistu aiemmin. Agents on levyttänyt nuo laulut yhdessä Valon kanssa.

Agentsin ja Ville Valon levy julkaistaan vuoden 2019 alussa. Ensimmäinen kappale Orpolapsi kiurun soi jo radiossa ja Spotifyssä.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste