Kummelissa nähdään Heikki Vihinen, Timo Kahilainen, Heikki Silvennoinen, Markku Toikka ja Heikki Hela.

Viides Kummeli-elokuva teattereihin

Kummelin viides pitkä elokuva on nimeltään V. Se on roomalainen numero viisi.

Hupailun on ohjannut Aleksi Mäkelä. Juonta elokuvassa ei juuri ole. Se kertoo neljä erillistä tarinaa. Niissä on mukana hauskoja ja hassuja tyyppejä, jotka muistuttavat melko paljon Kummelin aiempia hahmoja.

Elokuva miellyttää aivan varmasti kevyen huumorin ystäviä. Kummelin ystävät eivät pety, se on varma.

Ohjaaja Mäkelä nimittää uutta Kummelia toimintaelokuvaksi. Mäkelän mukaan kuvaukset olivat hänen elokuvauransa rankimmat.

Kummeli V tulee ensi-iltaan perjantaina 19. helmikuuta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste