Marco Lundberg on uusi tangokuningas. Hänet valittiin kuninkaaksi torstaina Seinäjoella.

Marco Lundberg on uusi tangokuningas. Hänet valittiin kuninkaaksi torstaina Seinäjoella.

Uusi tangokuningas valittiin

Marco Lundberg kruunattiin uudeksi tangokuninkaaksi Seinäjoella.

‑ Tämä on ihan mieletöntä. Kaikki unelmat toteutuivat, sanoi uusi tangokuningas.

Lundberg on unelmoinut jo pikkupojasta asti, että hänestä tulee tangokuningas. Hän oli tangomarkkinoiden finaalissa nyt jo neljännen kerran.

Tuomarit kehuivat, että Lundbergilla on kaunis ja pehmeä ääni. Lundberg on kotoisin Kuusankoskelta.

Tangokuningatar valitaan lauantaina.

Lähde STT

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Uusi tangokuningas valittiin”

  1. joel tuhkanen

    hyvä tango laulaja

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste