Rosa-Maria Ryyti juhli luonnollisesti Kärppien mestaruutta.

Uusi Miss Suomi on Oulusta

Suomen kauneimmaksi naiseksi valittiin tänä keväänä Rosa-Maria Ryyti. Vuoden 2015 Miss Suomi on kotoisin Oulusta.

20-vuotias missi on valmis julkisuuden valokeilaan. Hän seurustelee Scandinavian Hunks -tanssiryhmässä vaikuttavan Riku Salmisen kanssa. Pariskunta tapasi toisensa muodikkaasti netissä.

– Tapasimme kolme vuotta sitten Facebookissa ja ystävystyimme. Tänä vuonna rakastuimme,
Ryyti kertoo Ilta-Sanomissa.

Ryyti on ylioppilas. Hän on työskennellyt äitinsä sisustusliikkeessä sisustussuunnittelijana, myyjänä ja assistenttina. Ryyti aikoo muuttaa Oulusta pysyvästi Helsinkiin.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste