Rosa-Maria Ryyti juhli luonnollisesti Kärppien mestaruutta.

Uusi Miss Suomi on Oulusta

Suomen kauneimmaksi naiseksi valittiin tänä keväänä Rosa-Maria Ryyti. Vuoden 2015 Miss Suomi on kotoisin Oulusta.

20-vuotias missi on valmis julkisuuden valokeilaan. Hän seurustelee Scandinavian Hunks -tanssiryhmässä vaikuttavan Riku Salmisen kanssa. Pariskunta tapasi toisensa muodikkaasti netissä.

– Tapasimme kolme vuotta sitten Facebookissa ja ystävystyimme. Tänä vuonna rakastuimme,
Ryyti kertoo Ilta-Sanomissa.

Ryyti on ylioppilas. Hän on työskennellyt äitinsä sisustusliikkeessä sisustussuunnittelijana, myyjänä ja assistenttina. Ryyti aikoo muuttaa Oulusta pysyvästi Helsinkiin.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.