Uuden musiikin kilpailun tuomaristo: Redrama, Toni Wirtanen, Aija Puurtinen ja Tomi Saarinen.

Uuden musiikin kilpailun tuomaristo: Redrama, Toni Wirtanen, Aija Puurtinen ja Tomi Saarinen.

Uuden musiikin kilpailusta viisuksi

Euroviisujen loppukilpailu pidetään toukokuussa Ruotsin Malmössä.

Uuden musiikin kilpailussa valitaan Suomen edustaja kevään euroviisuihin. Euroviisujen loppukilpailu pidetään Ruotsin Malmössä. Suomen edustan valitsee kilpailun tuomaristo.

Loppukarsinnassa on mukana 12 eri artistia. Mukana on muun muassa Idols-voittaja Diandra. Hänen kappaleensa on Colliding Into You. Muita kilpailun naislaulajia ovat Elina Orkoneva Hämeenlinnasta, Iina Salin Mikkelistä ja Krista Siegfrids Kaskisista.

Uuden musiikin kilpailun finaali järjestetään lauantaina 9. helmikuuta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste