ZZ Top, bluesrockia Yhdysvaltojen Teksasista vuodesta 1969. Frank Beard (vasemmalla), Billy Gibbons ja Dusty Hill.

Teksasin partasuut saapuvat Suomeen

Maailman tunnetuin partamiesten yhtye, ZZ Top, saapuu kesäkuussa Suomeen.

ZZ Topin partasuut alkavat olla jo ikämiehiä. Yhtye on kuitenkin juuri nyt kovassa vedossa.

Monien mielestä ZZ Top soittaa  bluesrockia paremmin kuin yksikään toinen yhtye maailmassa. Eikä mikään toinen bändi kuulosta samalta kuin nämä kolme kaverusta. ZZ Topin Frank Beard, Billy Gibbons ja Dusty Hill ovat soittaneet yhdessä jo neljäkymmentä vuotta.

ZZ Top on julkaissut uransa aikana 15 albumia. Yhtyeen suurin suosio ajoittuu 1980-luvulle.

ZZ Top esiintyy Oulussa 13.6. ja Helsingissä 14.6.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste