Eedit Patrakka esittää Tatu ja Patu -elokuvassa 9-vuotiasta Veeraa.

Eedit Patrakka esittää Tatu ja Patu -elokuvassa 9-vuotiasta Veeraa.

Tatu ja Patu elokuvaksi

Tatu ja Patu ovat suosittuja hahmoja Aino Havukaisen ja Sami Toivosen lastenkirjoissa.

Tänä syksynä Tatu ja Patu nähdään ensimmäisen kerran myös elokuvana. Elokuvan nimi on Kanelia kainaloon, Tatu ja Patu!.

Tatu ja Patu seikkailevat 17 kirjassa. Kirjoja on myyty Suomessa melkein miljoona kappaletta.

Elokuvassa Tatuna ja Patuna nähdään suositut näyttelijät Antti Holma ja Riku Nieminen. He etsivät Helsingissä 9-vuotiasta ystäväänsä Veeraa. Samalla he valmistelevat joulunviettoa. Tatu ja Patu joutuvat monenlaisiin hassuihin tilanteisiin.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste