Uudessa elokuvassa tavataan myös alkuperäisistä elokuvista tutut sankarit Chewbacca ja Han Solo (Harrison Ford).

Tähtien sodan tarina jatkuu

Uudessa Star Wars eli Tähtien sota -elokuvassa nähdään myös alkuperäisiä tähtiä. The Force Awakens jatkaa Tähtien sota -elokuvien sarjaa.

Elokuvan tarina on jatkoa vuoden 1983 elokuvalle Jedin paluu.

Uudessa elokuvassa nähdään esimerkiksi Han Solo (Harrison Ford), Prinsessa Leia (Carrie Fisher) ja Luke Skywalker (Mark Hamill). Elokuvan on ohjannu J.J. Abrams. Ohjaajan mukaan elokuvan voi katsoa joko itsenäisenä teoksena tai osana pitkää tarinaa.

– Elokuvassa on oma tarinansa, alku, keskikohta ja loppu. Se on kuitenkin myös osa suurempaa tarinaa, osa Tähtien sotaa, J.J. Abrams kertoo englantilaisen Guardian-lehden haastattelussa.

The Force Awakens on seitsemäs Tähtien sota -elokuva. Ensimmäiset kolme elokuvaa: Tähtien sota (1977), Imperiumin vastaisku (1980) ja Jedin paluu ovat sarjan tunnetuimmat. Sarjaan tehdään yhdeksän elokuvaa.

Elokuvan ensi-ilta on 16.12.

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Tähtien sodan tarina jatkuu”

  1. Jaroslava

    Haluan katsoa siita♡

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste