Mikko Alatalo menestyi 1970- ja 1980-luvuilla Syksyn sävelessä. Alatalo voitti laulukilpailun neljä kertaa.

Mikko Alatalo menestyi 1970- ja 1980-luvuilla Syksyn sävelessä. Alatalo voitti laulukilpailun neljä kertaa.

Syksyn sävel oli koko kansan suosikki

Syksyllä muistellaan Syksyn säveltä.

Syksyn sävel -laulukilpailu järjestettiin vuosina 1968–2001. Kyseessä oli todellinen koko kansan suosikkiohjelma, sillä sen katsojamäärät olivat miljoonia. Kilpailun voittajaa äänestettiin postikortilla ja jännitettiin viikkokaupalla.

Syksyn sävel -retro vie katsojat ajassa taaksepäin. Nyt käsitellään vuosia 1982–2001. Sarjassa nähdään sekä kilpailun menestyjiä että niitä vähemmän tunnettuja esityksiä. Esityksissä erityisen silmiin pistävää on tietysti ajan muoti: ihanat ja kauheat olkatoppaukset, kampaukset ja esiintymisasut.

Sarjan juontaja Tanja Huutonen sanoo, että katsojat suorastaan vaativat näkevänsä näitten vuosikymmenten esityksiä. – Näille uusinnoille on tilaus. Meillä suomalaisilla on kova nostalgian eli menneen ajan kaipuu. Sarjan jokaisessa jaksossa nähdään lisäksi vanhoja mainoksia.

Syksyn sävel -retro MTV3-kanavalla lauantaisin kello 20. Sarja alkaa 1.9.

Mitä mieltä olit jutusta?


2 kommenttia uutiseen “Syksyn sävel oli koko kansan suosikki”

  1. jenna

    Hei tämä ohjelma on tosi hyvä ja mä olen katsonut tätä ohjelmaa

  2. Ansukka

    Syksyn sävel on paras ohjelma!!!!!!! :)

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste