Nuori nainen selaa Spotify-musiikkipalvelua puhelimellaan. Spotify on niin sanottu suoratoistopalvelu. Musiikki toistetaan suorana internetistä.

Suoratoisto on suosiossa

Suomalaiset kuuntelevat musiikkia nykyisin suoratoistona eli internetin välityksellä.

Musiikki kuunnellaan nykyisin lähinnä suoratoistopalveluista, kuten Spotifysta. Suomalaiset kuuntelevat musiikkia yhä useammin puhelimella. Jopa kolme miljoonaa suomalaista kuuntelee musiikkia puhelimella. Tämä selviää Teoston ja Musiikintuottajat IPFI Finlandin tutkimuksesta.

Suomalaiset käyvät paljon keikoilla, eli elävä musiikki kiinnostaa. Rap ja hiphop ovat nuorten suosikkimusiikkia.

Lähde HS

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste