Blind Channelin esitys oli komea. Kuva Euroviisujen finaalista eli loppukilpailusta 22. toukokuuta.

Suomi menestyi hyvin Euroviisuissa

Suomi menestyi hyvin Eurovision laulukilpailussa eli Euroviisuissa. Suomen Blind Channel oli kilpailun kuudenneksi paras.

Suomen edustaja Euroviisuissa oli rock-yhtye Blind Channel. Yhtye esitti laulukilpailussa kappaleen Dark Side.

Suomen sijoitus Euroviisuissa oli paras pitkään aikaan. Suomi menestyi Euroviisuissa yhtä hyvin viimeksi 15 vuotta sitten vuonna 2006. Lordi voitti silloin Euroviisut.

Euroviisut voitti Italia. Viisut voitti Måneskin-yhtye. Yhtye esittää italiankielistä rockmusiikkia. Toiseksi tuli Ranska ja kolmanneksi Sveitsi

Euroviisut järjestettiin Hollannin Rotterdamissa.

Lähde Yle

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Suomi menestyi hyvin Euroviisuissa”

  1. Ali

    terve, Tänään minä löysin selko sanomat ja on tosi kivä, yleensä minä luen selkouutiset kuuluu Yle.
    Terveisin