Suomi menestyi hyvin Euroviisuissa

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 24.05.2021

Suomi menestyi hyvin Eurovision laulukilpailussa eli Euroviisuissa. Suomen Blind Channel oli kilpailun kuudenneksi paras.

Suomen edustaja Euroviisuissa oli rock-yhtye Blind Channel. Yhtye esitti laulukilpailussa kappaleen Dark Side.

Suomen sijoitus Euroviisuissa oli paras pitkään aikaan. Suomi menestyi Euroviisuissa yhtä hyvin viimeksi 15 vuotta sitten vuonna 2006. Lordi voitti silloin Euroviisut.

Euroviisut voitti Italia. Viisut voitti Måneskin-yhtye. Yhtye esittää italiankielistä rockmusiikkia. Toiseksi tuli Ranska ja kolmanneksi Sveitsi

Euroviisut järjestettiin Hollannin Rotterdamissa.

Lähde Yle

Yksi kommentti artikkeliin ”Suomi menestyi hyvin Euroviisuissa”

  1. terve, Tänään minä löysin selko sanomat ja on tosi kivä, yleensä minä luen selkouutiset kuuluu Yle.
    Terveisin

    Vastaa

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)