Miss Suomi Sara Chafak haaveilee omasta kokkiohjelmasta.

Miss Suomi Sara Chafak haaveilee omasta kokkiohjelmasta.

Sara Chafak on uusi Miss Suomi

Miss Suomella on puoliksi ulkomaalainen tausta.

Miss Suomeksi on valittu helsinkiläinen 21-vuotias Sara Chafak. Sara on valmistunut ravintolakokiksi. Parhaillaan hän opiskelee kauppakorkeakoulussa Tallinnassa. Hän on kertonut unelmoivansa omasta kokkiohjelmansa televisiossa. Lisäksi Saran haaveisiin kuuluu käydä armeija. Se olisi hänen mukaansa ”makeeta”, ”siistiä” ja ”upeeta”. Saralla on puoleksi ulkomaalainen tausta, kuten myös esimerkiksi 90-luvun missillä Lola Odusogalla.

Saran perintöprinsessoiksi valittiin Sabina Särkkä Helsingistä ja Viivi Suominen Turusta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Sara Chafak on uusi Miss Suomi”

  1. raju rijal

    kyllä kaunis tyttö

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste