Tomppa Kekäläinen (vasemmalla), Ulrika Bacher ja Mike Kairenius ovat Vintage-valtakunnan päähahmot.

Romua ja aarteita

Vintage-valtakunta on tv-sarja, joka keskittyy keräilyyn ja antiikkiin. Sarja ei kuitenkaan suhtaudu keräilyyn turhan totisesti.

Vintage-valtakunta kiinnostaa myös niitä, jotka eivät keräile mitään.

Mike Kairenius ja Tomppa Kekäläinen kutsuvat keräilyharrastustaan romusteluksi. Romustelussa löytyy kuitenkin kiehtovia esineitä. Vintage-valtakunnan omaperäinen tyyli on saavuttanut uskollisen katselijakunnan. Ohjelmalla on tiivis ja vannoutunut ihailijakunta.

Vintage-valtakunnasta esitetään tänä keväänä jo neljäs kausi. Luvassa on kymmenen uutta jaksoa.

Voit katsoa sarjan tiistaisin klo 20 Yle TV1:ssä. Sarja löytyy myös Yle Areenasta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.