Teinisuosikki Robin on saanut kovan haastajan. Hänen nimensä on Tuuli. 13-vuotiaan Tuulin Salaisuudet-levy on latauslistojen kärjessä. Tuulin musiikkivideon voit katsoa YouTubessa. Yli 4 000 ihmistä tykkää Tuulin Facebook-sivusta.
Tuuli käy Pohjois-Helsingin bändikoulua. Samasta opinahjosta ovat singahtaneet menestykseen aiemmin Tiktak ja Indica. Tuulin taustajoukot eivät ole aivan turhia nimiä. Hänen ensimmäisen levynsä teossa auttavat The Rasmuksen Lauri Ylönen ja Pauli Rantasalmi.
Tulevaisuus ei pelota nuorta tähteä, eikä suosio hetkauta.
– Päivä kerrallaan. Pidän jalat maassa, Tuuli sanoo.
