GG Caravanissa on mukana neljä suomalaista huippuräppäriä Paleface, Brandon, Redrama ja Tommy Lindgren.

GG Caravanissa on mukana neljä suomalaista huippuräppäriä Paleface, Brandon, Redrama ja Tommy Lindgren.

Räppärit yhdistivät voimansa

Suomeen on syntynyt hiphopin superyhtye.

GG Caravan –bändissä on mukana peräti 14 suosittua muusikkoa. Mukana ovat esimerkiksi Paleface ja sekä Tommy Lindgren.

GG Caravan –yhtye sai alkunsa suvaitsevaisuuskampanjasta. Ideana oli herättää ajatuksia romanien tilanteesta Suomessa. GG Caravanin musiikki on yhdistelmä mustalaismusiikkia ja räppiä.

Bändin laulut on säveltänyt Tero Roininen.
– Mä oon itse mustalainen. Mustalaismusiikki on ollut mulla elämässä koko ajan, Roininen kertoo.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste