Kuvassa Prinssi Harry (vasemmalla) ja Bon Jovin laulaja Jon Bon Jovi juttelevat Abbey Roadin studion ulkopuolella.

Prinssi Harry tekee musiikkia Bon Jovin kanssa

Prinssi Harry tekee musiikkia yhdessä Bon Jovi -yhtyeen kanssa.

Prinssi Harry tapasi laulaja Jon Bon Jovin Lontoossa. Harry ja Bon Jovi äänittivät yhdessä laulua kuuluisassa Abbey Roadin studiossa.

Laulun tarkoitus on kerätä rahaa säätiölle, jonka Prinssi Harry on perustanut. Säätiö auttaa entisiä sotilaita, jotka ovat vammautuneet.

Bon Jovi -yhtye levytti Lontoossa Harryn kanssa uudelleen laulun nimeltään Unbroken.

Prinssi Harry on luopunut Englannin hovin tehtävistä. Nyt hän sanoo, että häntä voi puhutella vain Harryna.

Lähde IS

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Prinssi Harry tekee musiikkia Bon Jovin kanssa”

  1. Andrei

    kiitos

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste