Kuvassa on Poets of the Fallin laulaja Marko Saaresto. Kuva on keikalta Helsingissä kesällä 2015.

Poets of the Fallin laulaja on Marko Saaresto. Kuva on keikalta Helsingissä kesällä 2015.

Poets of the Fall kiertää Eurooppaa

Suosittu suomalainen rock-yhtye Poets of the Fall lähtee laajalle kiertueelle. Yhtye julkaisee myös seitsemännen studioalbuminsa Clearview syyskuun lopussa.

Yhtye kiertää 15 maassa, esimerkiksi Venäjällä, Saksassa ja Britanniassa. Kiertue alkaa Helsingin Jäähallin Black Boxissa 30. syyskuuta ja päättyy Glasgowissa Skotlannissa tammikuussa.

Poets of the Fall tunnetaan vahvoista ja elämänmakuisista lauluista. Uudella levyllä on synkkiä tarinoita, mutta myös lohdullisia sanoituksia.

Yhtyeen laulaja Marko Saaresto pukeutuu usein erikoisesti keikoilla, esimerkiksi pelleksi.

– Minun ei tarvitse enää pukea pellen asua. Voin olla oma itseni, yhtyeen laulaja Saaresto kertoo.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste