Kuvassa on Peter Franzén.

Peter Franzén (kuvassa) näytteli kotimaisessa elokuvassa Kerron sinulle kaiken.

Peter Franzén roiston roolissa

Suomalainen näyttelijä Peter Franzén näyttelee amerikkalaisessa The Gunman -elokuvassa.

Elokuva tulee Suomeen 24. huhtikuuta.

Elokuvan pääosassa on kuuluisa amerikkalainen näyttelijä Sean Penn. Franzén näyttelee konnaa, joka ajaa takaa päähenkilöä.

Myös Samuli Edelman on päässyt amerikkalaiseen elokuvaan pahikseksi. Hän esitti pääroiston apulaista elokuvassa Mission: Impossible – Ghost Protocol.

Lähde Helsingin Sanomat

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste