Suomen finaalin voittaja edustaa Suomea Euroviisuissa toukokuussa. PKN:n jäsenet ovat Kari Aalto (laulu), Pertti Kurikka (kitara), Sami Helle (basso) ja Toni Välitalo (rummut). Kaikki bändin jäsenet ovat kehitysvammaisia.
PKN:n voitto on monella tavalla historiallinen tapahtuma. Koskaan aikaisemmin Euroviisuissa ei ole esiintynyt yhtyesttä, jonka kaikki jäsenet ovat kehitysvammaisia. Lisäksi tämä on ensimmäinen kerta, kun Euroviisuissa lavalle nousee punkbändi. Viisufinaalissa PKN sai ylivoimaisesti eniten ääniä suomalaisilta.
PKN on herättänyt huomiota myös ulkomailla. Kansainvälinen huomio ei ole aivan uutta PKN:lle. Muutama vuosi sitten yhtyeestä tehtiin dokumenttielokuva Kovasikajuttu. Elokuva voitti monia kotimaisia ja ulkomaisia palkintoja. PKN on myös keikkaillut Suomessa ja ulkomailla ahkerasti.
PKN:n kilpailukappale on nimeltään Aina mun pitää. Se kertoo siitä asioista, joita on pakko tehdä, kuten siivoamisesta ja peseytymisestä.