Pepe Willberg on kokenut laulaja. 67-vuotias Willberg aloitti uransa jo vuonna 1962.

Pepe Willberg on kokenut laulaja. 67-vuotias Willberg aloitti uransa jo vuonna 1962.

Pepe Willberg nousi uuteen suosioon

Pepe Willberg on esiintynyt yli 50 vuotta. Ensimmäisen kultalevynsä hän kuitenkin sai vasta nyt elokuussa.

Pepe Willbergin vuosi on ollut ikimuistoinen. Keväällä hän julkaisi Pepe & Saimaa -levyn. Siitä tuli huippusuosittu. Tehosekoitin-yhtyeestä tuttu Matti Mikkola sävelsi kappaleet, jotka sopivat Willbergille täydellisesti. Willberg myöntää, että huikea suosio yllätti hänet.

Viimeksi Willberg on ollut suosion huipulla 1990-luvun lopussa. Hän oli silloin osa Mestarit-ryhmää. Muita Mestareita olivat edesmennyt Kirka, Hector ja Pave Maijanen.

Pepe Willberg esiintyy koko syksyn, esimerkiksi Helsingissä, Keravalla, Vaasassa, Tampereella, Turussa ja Sotkamossa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste