Vain neljä naista on saanut Juha Vainion sanoittajapalkinnon ennen Paula Vesalaa.

Vain neljä naista on saanut Juha Vainion sanoittajapalkinnon ennen Paula Vesalaa.

Paula Vesala sai palkinnon laulujen sanoista

Muusikko Paula Vesala Juha Vainio -rahaston sanoittajapalkinnon.

Palkinto on 6 000 euroa. Se myönnettiin Vesalalle Kotkan Meripäivillä torstaina.

Rahaston mukaan Vesala on monipuolinen laulujen sanoittaja ja musiikin tekijä. Vesala oli PMMP-yhtyeen laulujen sanoittaja. Hän on tehnyt sanoituksia myös muille artisteille.

Rahaston mukaan Vesala osaa katsoa elämää eri sukupolvien ja erilaisten kertojien silmin.

Lähde STT

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Paula Vesala sai palkinnon laulujen sanoista”

  1. joel tuhkanen

    hyvä laulaja

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste