Ozzy Osbourne kuvattiin Helsingissä kesällä 2016.

Ozzy Osbourne sairastui Parkinsonin tautiin

Laulaja Ozzy Osbourne sairastaa Parkinsonin tautia.

Ozzy Osbourne kertoi asiasta tammikuussa. Ozzy Osbourne tunnetaan metalliyhtye Black Sabbathin laulajana ja monista soololevyistään.

Parkinsonin tauti etenee hitaasti ja vaikuttaa ihmisen liikkeisiin. Tauti hidastaa liikkumista. Sairauteen liittyy vapinaa ja lihasjännitystä. Taudin syytä ei tiedetä, eikä sitä voida parantaa.

Ozzy Osbourne on 71-vuotias.

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Ozzy Osbourne sairastui Parkinsonin tautiin”

  1. annika

    tykään tästä uutisesta kiva uutinen ja puhutaan sairaudesta

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste